Tyrinėjimu grįstas mokymasis (angl. inquiry-based learning) dažnai taikomas STEAM ugdyme, integruojant kelių dalykų sritis. Nuo projektinio mokymosi skiriasi tuo, kad šio mokymosi rezultatas – nebūtinai projektas.

Mokymasis, besiremiantis mokinių smalsumo ir domėjimosi juos supančiomis idėjomis įtraukimu į realaus pasaulio problemų sprendimo procesą.

Tyrinėjimu grįstą mokymąsi galima apibūdinti penkiomis ypatybėmis:

•   mokiniai patys kuria mokslinius klausimus;

•   atsakydami į klausimus, mokiniai teikia pirmenybę įrodymams;

•   mokiniai formuluoja paaiškinimus remdamiesi įrodymais;

•   mokiniai sieja aiškinimus su mokslo žiniomis;

•   mokiniai bendrauja ir grindžia paaiškinimus.

 

Šaltiniai

1, Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams. Žr. https://atviri.emokymai.vu.lt/mod/glossary/showentry.php?eid=297&displayformat=dictionary