Tyrinėjimu grįstas mokymasis (angl. inquiry-based learning) dažnai taikomas STEAM ugdyme, integruojant kelių dalykų sritis. Nuo projektinio mokymosi skiriasi tuo, kad šio mokymosi rezultatas – nebūtinai projektas.
Mokymasis, besiremiantis mokinių smalsumo ir domėjimosi juos supančiomis idėjomis įtraukimu į realaus pasaulio problemų sprendimo procesą.
Tyrinėjimu grįstą mokymąsi galima apibūdinti penkiomis ypatybėmis:
• mokiniai patys kuria mokslinius klausimus;
• atsakydami į klausimus, mokiniai teikia pirmenybę įrodymams;
• mokiniai formuluoja paaiškinimus remdamiesi įrodymais;
• mokiniai sieja aiškinimus su mokslo žiniomis;
• mokiniai bendrauja ir grindžia paaiškinimus.
Šaltiniai
1, Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams. Žr. https://atviri.emokymai.vu.lt/mod/glossary/showentry.php?eid=297&displayformat=dictionary

