1. Triukšmas mokykloje – nematoma problema

Mokiniai tyrinėja triukšmo lygį mokykloje, analizuoja jo poveikį mokymuisi ir kuria technologinius bei kūrybinius sprendimus, siekiant jį sumažinti.

2. Išmanus augalų darželis ant palangės

Sujungiant biologijos ir inžinerijos žinias, mokiniai kuria automatizuotą laistymo sistemą, naudodami jutiklius, programavimą ir kūrybišką dizainą.

3. Mikroklimato tyrimas mūsų mokykloje

Atliekami temperatūros, CO₂, drėgmės matavimai skirtingose mokyklos vietose, vertinamas oro kokybės poveikis savijautai ir siūlomi sprendimai.

4. Kaip perdirbti daugiau?

Tiriami atliekų rūšiavimo įpročiai mokykloje, analizuojami duomenys ir kuriamos informavimo kampanijos ar prototipai, skatinantys rūšiavimą.

5. Ateities miestas: tvarus, žalias, išmanus

Mokiniai modeliuoja tvarių miestų sprendimus, kuria energiją taupančias struktūras, žaliąsias zonas ir technologinius inovatyvius sprendimus.

6. Maisto kelias nuo ūkio iki mūsų stalo

Analizuojama, kaip maistas keliauja iki mūsų, koks jo ekologinis pėdsakas, kuriamos alternatyvos ar šviečiamosios priemonės tvariam vartojimui.

7. Saugus eismas mūsų bendruomenėje

Tiriami pavojingi kelių ruožai, eismo tankumas, ir kuriami vizualūs sprendimai (ženklai, kampanijos), skatinantys saugų elgesį.

8. Vandens pėdsakas: kiek vandens suvartojame?

Fiksuojami vandens vartojimo įpročiai, analizuojamas individualus vandens pėdsakas ir siūlomos taupymo strategijos.

9. Mikroplastikas – nematomas pavojus

Tiriami mikroplastiko šaltiniai kasdienybėje, jo poveikis aplinkai bei žmogui ir kuriami edukaciniai ar technologiniai sprendimai.

10. Savo kūno biologija: kaip judėjimas veikia mūsų fiziologiją?

Stebimi širdies ritmo, kvėpavimo pokyčiai fizinio aktyvumo metu, analizuojami rezultatai ir kuriami infografiniai pristatymai.

11. Išmanūs sprendimai klasėje: energijos taupymas

Atliekamas klasės elektros ir šviesos vartojimo auditas, kuriamos taupymo sistemos ar šviesos kontrolės prototipai.

12. Emocijų matavimas: ar galime vizualizuoti nuotaikas?

Mokiniai fiksuoja emocinę savijautą (apklausos, nuotaikų dienoraščiai), analizuoja duomenis ir kuria vizualinius atvaizdus ar emocijų žemėlapius.