STEAM centras siūlo edukacines programas pradinio ugdymo programos mokiniams:

Edukacinė programa „Mielių burbuliukų paslaptis“. Vaikai atras, kaip gyvosios gamtos reiškiniai gali būti matomi akimis – stebės mielių darbą ir burbuliukų susidarymą. Eksperimentuodami jie susipažins su gamtos mokslais, išbandys matavimus ir lavins smalsumą stebėdami pokyčius. Veikla skatina kelti klausimus, ieškoti priežasties ir pasekmės ryšių.

Edukacinė programa „Matematiniai sausainiai“. Šioje programoje skaičiai ir formos virsta gardžiais kūriniais – vaikai skaičiuos, rūšiuos, lygins ir kurs sausainius. Integruojama matematika ir meninė kūryba, taip pat lavinami loginiai gebėjimai. Tai smagus būdas pajausti, kad matematika yra ne tik skaičiai, bet ir kūrybingas žaidimas.

Edukacinė programa „Spalvotas desertas – valgomas eksperimentas“. Vaikai tyrinės, kaip spalvos gali maišytis, kisti ir kurti naujus derinius valgomuose desertuose. Čia susijungia gamtos mokslai, menai ir technologijų elementai – spalvų, formų ir skonio derinimas. Programoje ugdomas kūrybiškumas, smalsumas ir estetikos pojūtis. 

Edukacinė programa „Praktinė veikla „Programuok muziką: sudėk žinomą melodiją su micro:bit! O galbūt sukurk savo muzikinį kūrinį?“. Tai veikla, skirta 2–4 klasių mokiniams, siekiant supažindinti juos su programavimo pradmenimis pasitelkiant micro:bit mikroschemas. Užsiėmimo metu mokiniai mokosi kurti programas, atkurdami žinomas melodijas arba kurdami savo muzikinius kūrinius, tyrinėja muzikos ir matematikos sąsajas – natas, tempą, ritmą. Veikla lavina technologinius, matematinius, fizikos ir kūrybinius gebėjimus, suteikia galimybę eksperimentuoti su garsais bei ritmais, ugdo emocinę saviraišką. Mokiniai testuoja sukurtas programas, pristato rezultatus draugams, reflektuoja patirtį ir vertina savo pasiekimus. Tai integruota, kūrybiška ir įtraukianti veikla, kuri skatina mokymąsi per patirtį.

Edukacinė programa „Kūrybinis-praktinis darbas „Paslaptingas labirintas“. Kūrybinis-praktinis darbas „Paslaptingas labirintas“ skirtas 1–4 kl. mokiniams, trunka 90 min. Jis apjungia gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, meną ir matematiką. Mokiniai kuria LEGO labirintus su skirtingo sudėtingumo trasomis, lavina kūrybinį mąstymą, motoriką, erdvinį suvokimą, problemų sprendimą ir bendradarbiavimą. Veiklos metu piešia eskizus, stato sienas, akligatvius ir dekoracijas, testuoja savo kūrinius figūrėlėmis ar kamuoliukais, o pabaigoje pristato rezultatus ir dalyvauja įveikimo varžybose. Vertinamas kūrybiškumas, veikimo efektyvumas ir grupinis darbas.

Edukacinė programa „Mielių balionas“. 3-4 klasės mokiniai, dalyvaudami programoje, sužinos, kaip mielės sukuria dujas rūgimo metu, ir pamatys mikroskopu, kaip atrodo mažos mielių ląstelės. Nagrinėdami mielių sandarą bei sužinoję sąlygas mielių rūgimui, atliks praktinį darbą, stebėdami rūgimo procesą.

Edukacinė programa „Nematomas rašalas“. ​Ši STEAM veikla pavers mokinius tikraisiais mokslininkais-žvalgais! ​Jos tikslas - įdomiai ir praktiškai susieti chemiją, biologiją ir meną, ugdant mokinių tyrinėjimo ir kūrybinio mąstymo įgūdžius. Eksperimento metu tyrinėsime, kaip biologinės kilmės medžiagos reaguoja į šilumą ir kaip šis cheminis pokytis leidžia sukurti slaptą žinutę. ​Mokiniai sukurs savo slaptą žinutę naudodami paprastas, buityje randamas medžiagas, atskleis žinutę pasitelkdami šilumos poveikį ir pamatys stebuklingą (mokslu pagrįstą) virsmą. Mokiniai supras, kaip mokslas padeda kurti paslaptis, kurias perskaitys tik tie, kas žino atrakinimo kodą.

Edukacinė programa „Elektros srovė - nuo kibirkšties iki grandinės֧“. Mokiniai supras, kas yra elektros srovė, kaip ji teka, ir praktiškai sukonstruos paprastą elektros grandinę naudojdami jungiamuosius laidus, diodo lemputę, vaisius ar daržoves. Mokiniai patys atras atsakymus, eksperimentuos, kels klausimus, susipažins su sąvokomis „baterija, laidas, lemputė, jungiklis“. Prijungus multimetrą bus išmatuojama įtampa ir tekančios srovės stipris, palyginama su kitų mokinių gautais rezultatais, aptariama nuo ko tai priklauso. Programa skatina mokinių smalsumą, loginį mąstymą, hipotezių formulavimą.