STEAM kaip mokymo metodologija yra pagrįsta mokinių asmeninės iniciatyvos ir smalsumo skatinimu, juos įtraukiant į įvairialypę praktinę tyrimų veiklą, tuo siekiant iš esmės didinti STEAM dalykų patrauklumą.
Tinklaveikos kryptys
• Formaliojo ugdymo STEAM veiklos, skirtos 1-12 klasių mokiniams, organizuojamos pagal bendrosiose ugdymo programose numatytas mokymo turinio temas.
• Neformaliojo švietimo STEAM veiklos, skirtos 1-12 klasių mokiniams, organizuojamos neformaliojo švietimo programų vadovų tinklaveikos principu.
• Ugdymo karjerai STEAM veiklos, skirtos mokinių profesiniam informavimui ir ugdymui karjerai.
• Kvalifikacijos tobulinimo STEAM veiklos, skirtos visos savivaldybės pedagogų kompetencijų tobulinimui
• STEAM renginiai mokiniams. Pvz. STEAM konferencija „1000 idėjų“ Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazijoje, STEAM tiriamųjų darbų konferencija „Tvarumas - mūsų ateitis” Žiežmarių gimnazijoje, renginys „STEAM triatlonas“ ir kt.
• Mokytojų profesionalus veikimas kartu (TŪM PP) Teminė grupė.
• Tęstinumas – švietimo sistema yra lanksti, atvira, pagrįsta įvairių formų ir institucijų sąveika;
Sėkmės kriterijai:
· Susitarimai dėl STEAM ugdymo svarbos (veiklų kokybė, o ne kiekybė; tikslingumas, prasmingumas ir pan.)
· Visų ugdymo įstaigų įsitraukimas į veiklas.

