STEAM kaip mokymo metodologija yra pagrįsta mokinių asmeninės iniciatyvos ir smalsumo skatinimu, juos įtraukiant į įvairialypę praktinę tyrimų veiklą, tuo siekiant iš esmės didinti STEAM dalykų patrauklumą.

 

Tinklaveikos kryptys

 

      Formaliojo ugdymo STEAM veiklos, skirtos 1-12 klasių mokiniams, organizuojamos pagal bendrosiose ugdymo programose numatytas mokymo turinio temas.

      Neformaliojo švietimo STEAM veiklos, skirtos 1-12 klasių mokiniams, organizuojamos neformaliojo švietimo programų vadovų tinklaveikos principu.

      Ugdymo karjerai STEAM veiklos, skirtos mokinių profesiniam informavimui ir ugdymui karjerai.

      Kvalifikacijos tobulinimo STEAM veiklos, skirtos visos savivaldybės pedagogų kompetencijų tobulinimui

      STEAM renginiai mokiniams. Pvz. STEAM konferencija „1000 idėjų“ Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazijoje, STEAM tiriamųjų darbų konferencija „Tvarumas - mūsų ateitis” Žiežmarių gimnazijoje, renginys „STEAM triatlonas“ ir kt.

      Mokytojų profesionalus veikimas kartu (TŪM PP) Teminė grupė.

      Tęstinumas – švietimo sistema yra lanksti, atvira, pagrįsta įvairių formų ir institucijų sąveika;

 

Sėkmės kriterijai:

·      Susitarimai dėl STEAM ugdymo svarbos (veiklų kokybė, o ne kiekybė; tikslingumas, prasmingumas ir pan.)

·     Visų ugdymo įstaigų įsitraukimas į veiklas.